I'm not certain but I think this was a line from Avengers: Age Of Ultron.
No it was Upstream Color.
I'm not certain but I think this was a line from Avengers: Age Of Ultron.
Agger afslører: Tomme ord fra Rodgers var grunden til afsked
Daniel Agger fortæller, at han ikke var sikker på, hvorvidt Brendan Rodgers blot kom med tomme løfter, inden han i sommer skiftede til Brøndby
Da Daniel Agger i sommer vendte hjem til Brøndby fra Liverpool, var det med den forklaring, at han og Brendan Rodgers ikke altid var enige om, hvordan tingene skulle udlægges.
Nu fortæller den danske landsholdsanfører imidlertid sin side af sagen i et stort interview i Euroman. Det skriver Danmarks Radio.
Agger blev i 2013-2014-sæsonen udråbt til at vice-anfører, og beskeden fra Rodgers var, at man ville bygge holdet op om danskeren, hvorfor han valgte at takke nej til at tilbud fra FC Barcelona.
Se også: Liverpool-manager: Forstår hvorfor Agger vil hjem
Men som sæsonen gik i gang, viste det sig, at det snarere skulle være franske Mamadou Sakho, der skulle blive makker til Martin Skrtel i midterforsvaret.
Og da Liverpool mødte konkurrenterne Manchester City i topkampen palmesøndag sidste år, var det uden Agger.
- Den dag var der ingen vej tilbage. Jeg blev nødt til at komme væk, siger Daniel Agger til det næste nummer af Euroman, der udkommer torsdag.
Se også: Liverpool-fans: Vi savner Agger
Agger havde ellers spillet fast og godt i en periode op til kampen, men runden inden måtte danskeren sidde over med et skadet knæ.
- Lægen og fysioterapeuten sagde, at jeg under ingen omstændigheder måtte spille kampen mod West Ham, og jeg sagde, at jeg ville spille, for jeg ville ikke give manageren mulighed for at sætte mig af til den store kamp mod Manchester City ugen efter. Aftalen blev, at lægen og fysioterapeuten gav manageren besked, og meldingen tilbage var, at jeg skulle stå over mod West Ham, så jeg var helt klar til City-kampen, fortæller Agger til Euroman.
Se også: Gerrard taler ud: Rodgers drev mig væk
Men det blev som bekendt Sakho, der tog Aggers plads mod City, og det huede bestemt ikke danskeren. Men først da træningen til næste sæson gik i gang, konfronterede Agger den nordirske manager.
- Jeg gik bare ind og sagde: 'Hør her, jeg mener ikke, at du har behandlet mig ordentligt', fortæller Agger til Euroman.
- Han tog imod og virkede interesseret. Han vendte så tilbage og sagde, at han gerne ville beholde mig, og at han havde brug for mig næste år. Det var første gang, vi kommunikerede ordentligt i et års tid. Vi havde sgu en rigtig god dialog, men jeg vidste ikke rigtig, om det var spil for galleriet. Jeg følte, at de ord var lidt tomme i forhold til, hvad der var sket sæsonen inden, så jeg bed ikke på, fortæller Agger.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rd-fra-rodgers-var-grunden-til-afsked/5445995
He is probably going to Turkey because we don't want him back. If we believed in him and wanted him back then we would IMO loaned him out to a PL or Championship club. Another player that we get rid off whatever the cost. The important thing seems to be to get rid of the player.
The one where you very cleverly used the white font. Come on now Peter, behave yourself man.Don't think I did.
The one where you very cleverly used the white font. Come on now Peter, behave yourself man.
I really wanted him to do well here. Loaning him to Turkey is pointless. He's already shown he can rip it up in Portugal (similar standard to Turkey perhaps?) so i'm not sure what we'll gain from this bar allowing him game time this season. A year in Turkey might not protect his value as much as we would like. It's a pity we didn't secure a club for him in Germany, Italy or Spain.
Has this been confirmed yet or still just speculation?
This is stupid. Reports from Portugal that he's the best kid ever. Scouted by all the big clubs. One bad season here and farmed out to a shithole. There's no doubt if anyone gave a fuck they could have got him a far better loan somewhere decent... but why loan him out anyway? There's a Europa league and a Carling Cup, and we'll no doubt have a couple of injuries through the season. He'd have got games.
Odd logic.
Peter Jr.
Quote, name, refer to whatever the fuck you like Peter. You used to be funny...even this morning your post made me laugh...now you're just boring. Come back funny Peter.I didn't tag you.
This is stupid. Reports from Portugal that he's the best kid ever. Scouted by all the big clubs.
Has this been confirmed yet or still just speculation?
Quote, name, refer to whatever the fuck you like Peter. You used to be funny...even this morning your post made me laugh...now you're just boring. Come back funny Peter.
Peter, when you're explaining you're losing and you're having to explain an awful lot of posts recently.
Back on point, you think Rodgers is a 'poisonous influence', I think that's a little OTT. I doubt we'll agree or even budge our respective opinions so it's not really worth another lap of the track is it?
According to who?
Because that's where I think the problem lies.
Turkey seems to me to be the death knell for his Liverpool career,although Rodgers is saying the opposite.
I think it's pretty clear he's not Premiership standard yet but I don't think he's a million miles away.
It's the nature and purpose of the forum I guess.I have to explain an awful lot of posts because the likes of you and mark keep reading them.
Who cares!
Really? It seems most are happy to critisise regardless.Clearly a good few people MM. I care too. I don't want him to go on loan to Fener so I'm hoping it's just speculation right now.
Really? It seems most are happy to critisise regardless.
I just feel like Rodgers has spent the last two summers doing everything in his power to undermine the transfer committee, so desperate is he to get full control. No amount of the club's cash and resources has been too heavy a price to pay.
Christ, the damage he could do if given free rein. It hardly bears thinking about.
I know, God forbid should we have a manager who wants full control, you know, exactly the same thing you backed Benitez over.
This is stupid. Reports from Portugal that he's the best kid ever. Scouted by all the big clubs. One bad season here and farmed out to a shithole. There's no doubt if anyone gave a fuck they could have got him a far better loan somewhere decent... but why loan him out anyway? There's a Europa league and a Carling Cup, and we'll no doubt have a couple of injuries through the season. He'd have got games.